По-перше – заспокоїтися і тверезо оцінити ситуацію.
Не потрібно натискати на всі кнопки відразу, стрибати в ліфті і намагатися відкрити двері кабіни.
По-друге, якщо ви перебуваєте у стресовій ситуації, то ви інтуїтивно перестаєте думати і споживаєте більше кисню.
Від нервів у вас може виникнути запаморочення, і ви можете навіть втратити свідомість.
По-третє, намагаючись відкрити двері, ви можете себе травмувати. Ви ж не знаєте, що сталося насправді. Кабіна могла застрягти між поверхами, і під час вашої спроби вийти із ліфта, він може в будь-який момент поїхати, призвівши до важких травм.
Якщо ви потрапили у таку ситуацію, то потрібно заспокоїтися.
Натиснути кнопку виклику диспетчера і повідомити йому про проблему.
Якщо диспетчер не відповідає, то треба спробувати через деякий час знову його викликати.
Якщо кнопка диспетчера не працює або не відповідає, то спробувати зателефонувати по мобільному телефону у службу, яка займається обслуговуванням ліфта, МНС або друзям знайомим, щоб ті викликали допомогу.
Якщо у вас немає із собою телефона або відсутній зв’язок, покличте на допомогу та попросіть, щоб люди викликали відповідну службу.
Якщо в очікуванні рятувальників вам спекотно, то розстебніть або зніміть верхній одяг.
Якщо маєте воду, то пийте її невеликими ковтками.
Якщо стан не покращився, покладіть речі на підлогу і присядьте, витягнувши ноги.
Після приїзду рятувальників чітко виконуйте всі їх інструкції.
Якщо в кабіні з вами діти, то постарайтеся їх заспокоїти, найчастіше малюки лякаються замкнутого простору.
Дуже рідко ліфт може стрімко падати вниз, тоді вам необхідно швидко натиснути кнопку «СТОП» і сісти, притулившись до стіни кабіни упираючись руками в підлогу.
Таке положення допоможе зафіксувати тіло, знизивши ризик отримання серйозних травм.
Кнопка «СТОП» активізує гальма ліфта, що не дасть йому впасти в шахту.