На цьому сьогодні наголосив під час дискусії, присвяченій розбудові прикордонної інфраструктури, в межах ХХ Міжнародного економічного форуму заступник голови Львівської облдержадміністрації Юрій Бучко.
“Понад 200 км українсько-польського кордону проходять на межі Львівської області. На сьогодні максимальна пропускна спроможність – до 4 тисяч транспортних засобів в добу. Амбітні плани для області – будівництво на території Львівщини п’ять нових пунктів пропуску: Варяж-Усьмеж, Белз-Будинін, Мшанець-Бандрув, Лопушанка-Міхновець та Боберка-Смольник. Сьогодні до них будуємо під’їзні дороги. Найшвидший після реалізації нового пункту пропуску Нижанковичі –Мальховичі, буде Лопушанка-Міхновець. На сьогодні відремонтували 6 кілометрів дороги Турка –Лопушанка і виготовлено техніко-екномічне обґрунтування на будівництво пункту”, – зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
За його словами, щодо чинних пунктів пропуску: «Шегині-Медика», «Краківець-Корчова», «Рава-Руська-Гребенне». На їх облаштування в межах польського кредиту Україна отримала позику в розмірі майже 25 млн євро.
“Зокрема, за ці кошти запланували збудувати піший перехід у «Раві-Руській», в «Шегинях» – провести реконструкцію інфраструктури чинного пункту пропуску, а в «Краківці», окрім оновлення інфраструктури, передбачене будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів.Завершити роботи по пункту пропуску «Рава-Руська-Гребенне» плануємо до кінця 2022 року, інші два пункти пропуску – 2023 року. З державного бюджету теж передбачені кошти на ці пункти пропуску. Наше завдання консолідувати зусилля щодо пришвидшення робіт на цих пунктах пропуску. Львівська ОДА і надалі готова сприяти в реалізації цих інфраструктурних проектів”, – додав Юрій Бучко.