Представники департаменту освіти днями відвідали навчальні заклади Сокальської територіальної громади, аби побачити як триває підготовка до нового навчального року.

Перш за все відвідали Сокальський професійний ліцей, де уже кілька років існує проблема затікання у навчально-практичному центрі харчових технологій.

«Не так давно в ліцеї змінилось керівництво, і заклад взяв курс на розвиток. Цього року до ліцею вступило більше дітей, ніж в усі попередні роки. Це приємно тішить, однак для дітей треба створити безпечні і якісні умови навчання. Мусимо розпочати із підготовки проєктно-кошторисної документації із перекриття даху, на яку скеруємо відповідні кошти», – наголосив директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Олег Паска.

За словами  директора ліцею Наталії Карташової, дах на будівлі навчально-практичного центру перекрили 15 років тому, однак покрівля почала протікати ще до завершення експлуатаційного терміну.

«Вода збирається між панелями та протікає усередину. Через затікання на стінах з’являється грибок. НПЦ починає руйнуватись, адже інколи вода стікає просто на посуд та столи, де навчаються діти. Якщо цієї проблеми не усунути, ми позбудемось навчально-практичного центру, а це вдарить по якості вмінь та знань наших випускників», – акцентувала директор закладу.

За останній рік в ліцеї закупили обладнання із комп’ютерної діагностики автомобілів,  на якому навчаються автослюсарі. У гуртожитку встановили відео нагляд та зовнішнє освітлення, перестелили доріжки між корпусами. У планах закладу – оновити майстерні перукарської справи, закупити підіймач для автівок та організувати кейтерингові послуги для навколишніх шкіл.

Під час робочого візиту до Сокальської громади представники департаменту побували у початковій школі-садку села Опільсько та Бояницькій школі-садку.

«Між селами Сокальської громади є значні відстань, тому наповненість закладів невелика. Але такого формату школи-садки мають домашню, теплу, навіть подекуди, родинну атмосферу. Вони комфортні для малюків. В усіх школах є внутрішні туалети, спальні, подвір’я. В таких школах малі діти припильновані. Тим паче ми вбачаємо сенс у функціонуванні в одному приміщенні садка та початкової школи з огляду на енерговитрати та зменшення вартості на одного учня», – зазначила керівник відділу освіти Сокальської громади Леся Ковалишин.

Також відвідали Інклюзивно-ресурсний центр та загальноосвітню школу №4, де триває підготовка до навчання: у школі лакують підлоги, фарбують спортзал, готують до роботи харчоблок тощо.