Починаючи з 29 вересня 2021 року оператори кол-центру «Львівобленерго» не прийматимуть показників електроенергії. Про ці та інші нововведення у роботі з клієнтами розповіли представники ПрАТ «Львівобленерго» під час пресконференції напередодні.
«В період подачі показників клієнтам важко додзвонитися в кол-центр та повідомити дані свого лічильника. А ще більша проблема, коли під час подачі показників люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія, не можуть додзвонитися до працівників нашого кол-центру. Саме тому з 29 вересня оператори кол-центру не прийматимуть показники. Для подачі показників у «Львівобленерго» вже діє значна кількість різних дистанційних сервісів», — зазначив заступник директора з комерційного обліку ПрАТ «Львівобленерго» Юрій Кошла.
Дистанційно подати показник електролічильника можна у таких сервісах:
- Вебчат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua.
- Чат-боти у Viber та Telegram.
- «Персональний кабінет».
- Електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua.
- SMS-повідомлення на короткий номер 5068.
- зателефонувати на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором.
- голосовий набір — продиктувати свій показник без з’єднання з оператором.
Детальніше — на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua
Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.
Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін.
Важливо, що безплатний номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє лише для важливих та екстрених повідомлень, зокрема з приводу аварійних ситуацій. Також надалі планують залучити працівників районних підрозділів для отримання та обробку інформації про аварії від споживачів.
Окрім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії незабаром з’явиться у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram, де вже зараз можна подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну неробочого лічильника.
«Сервіси популярні, у Viber ми вже маємо 75 тисяч підписників, у Telegram близько 30 тисяч. Тільки за останні три місяці було 10 тисяч звернень за послугами у чат-ботах і всі вони виконані. Отримувати послуги через боти дуже зручно, оскільки нікуди не потрібно йти, заяву і всі документи можна подати одразу в телефоні. Також якщо ви підписані на Viber або Telegram «Львівобленерго», тоді вам приходять автоматичні повідомлення про планові відключення за день до робіт та про аварії з часом відновлення електропостачання», — розповіла директор СО «ЛьвівенергоКомунікація» Галина Петрушка.
Також у «Львівобленерго» діють інші зручні онлайн-сервіси: «Персональний кабінет», електронна черга, приєднання до електромереж, калькулятор приєднання, чому немає світла, планові відключення та інші — детальніше про це можна дізнатися на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua
«Якщо ви не змогли розібратись як працює наш сервіс, чи не змогли зареєструватись або подати якийсь з документів, для таких випадків у нас працює технічна підтримка з 9:00 до 21:00 кожного дня без вихідних за телефоном (032) 239-22-37. Якщо оператор технічної підтримки у цей момент зайнятий, Ваш дзвінок буде переадресований в колцентр, де оператор зафіксує Ваше звернення і передасть до працівників технічної підтримки», — зазначила директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.