Сьогодні, 8 жовтня, департамент економічної політики Львівської ОДА організував безкоштовні семінари – практикуми «Як Замовникам ефективно закупити, а Постачальникам вигідно продати в системі ProZorro Market».
Спікери заходу – представники ДП «Прозорро». Так, фахівець з публічних закупівель Ольга Нос розповіла присутнім про функціонування ProZorro Market, його переваги і загальні принципи роботи.
Серед учасників – представники місцевого бізнесу, постачальники й виробники товарів, розпорядники бюджетних коштів.
Привітав присутніх перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик.
«Кожен з присутніх тут у своїй роботі має справу із закупівлями й ми розуміємо, що в цьому процесі не все так просто, легко і швидко. Саме тому такі навчання є важливими. Адже чим більше відповідей ви сьогодні отримаєте, тим ефективніше будете здійснювати ті чи інші закупівлі. ProZorro Market дозволяє замовникам спростити процедуру закупівлі, швидко і зручно купувати товари з використанням електронного каталогу через інтерфейс авторизованих майданчиків. Переконаний, що результатом нашої співпраці з ДП «ProZorro» стануть напрацювання, які дозволять зробити закупівлі ще простішими та зручнішими для вас»,- зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик.
В межах заходу Львівська ОДА та ДП «Прозоро» підписали Меморандум про співпрацю.
Його мета – просування електронного каталогу Prozorro Market серед замовників Львівщини.
Відповідно до Меморандуму директори профільних департаментів облдержадміністрації спільно із фахівцями Держпідприємства «Прозорро» надаватимуть взаємну допомогу та консультаційну підтримку у питаннях щодо використання замовниками:
– електронного каталогу Prozorro Market для здійснення закупівель товарів, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень;
– електронного каталогу Prozorro Market для здійснення закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою, ніж 200 тисяч гривень, для замовників, визначених пунктами 1—3 частини першої статті 2 Закону, та меншою, ніж 1 мільйон гривень для замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону.
А також Меморандум передбачає проведення спільних заходів (які включають серед іншого робочі зустрічі, наради, відеоконференції в онлайн-режимі) для обговорення питань у рамках співробітництва, а також інформування громадськості про співпрацю сторін.