У Програмі розвитку освіти цьогоріч заклали два конкурси для вчителів. Один із них – «Дидактичне забезпечення змішаного та дистанційного навчання» – завершився сьогодні урочистим нагородженням лауреатів та учасників конкурсу.
Конкурс відбувся вперше та був покликаний виявити та поширити кращий досвід використання дидактичних матеріалів для проведення навчання у різних форматах.
«Починаючи формувати Програму розвитку освіти, ми намагались всім пояснити, що освіта це не будівля чи парти, це вчителі та учні. Якщо ми не будемо працювати над змістом освіти і навчати вчителів, у нас не буде доброї освіти. Тому у Програмі розвитку ми заклали різні механізми стимулювання вчителів. Щоб ті педагоги, які мають ініціативи, ідеї, напрацювання були вмотивовані. Цього всього без підтримки голови адміністрації ми би не мали. Він довіряє команді департаменту і сприяє всяким нашим починанням, які ми звершуємо разом із вами. Закликаю вас долучатись до різних проектів, адже найгловніше сьогодні – це ідеї», – звернувся до педагогів директор департаменту освіти і науки Олег Паска.
Очільник департаменту наголосив, що наступного року конкурсу відбудеться знову та закликав освітян подавати свої напрацювання знову та залучати до конкурсу колег.
Конкурс щодо дидактичного забезпечення передбачав три номінації: урок змішаного навчання, урок дистанційного навчання, урок змішаного (дистанційного) навчання для учнів із особливими освітніми потребами.
«Цей конкурс ми організували вперше, і звісно він ще потребує вдосконалення. Однак він видався складним і цікавим. Складним тому, що не дуже довго ми працюємо над виробленням навичок навчати дистанційно і ще нема великої кількості нагромаджених напрацювань в цьому напрямку. А цікавим тому, що пізнається багато нового і доводиться навчатись теж все новим і новим речам. Маємо щирі сподівання, що наступного року він буде масштабнішим та ширшим», – розповіла голова конкурсної комісії Ірина Сислюк.
На конкурс було подано 30 авторських робіт, серед них 3 колективні. Найбільше робіт подали у номінації «Урок дистанційного навчання». Педагоги представили на розгляд комісії навчальні програми з інформатики, української та англійської мов, а також з підприємницької грамотності, історії України, літератури, фізики тощо.
Лауреати та учасники конкурсу отримали дипломи, подяки та грошову винагороду. Дипломи лауреатів із найвищим рейтингом вручили вчительці Доброгостівського ЗЗСО імені Івана Боберського Ірині Шевчук, вчительці Оброшинського ЗЗСО Ірині Багрій, а також команді у складі старшої викладачки ЛОІППО Євгенії Сливки та вчительки ЗЗСО № 68 Львова Галині Ковалишин.
«Такий конкурс потрібен, і це беззаперечно. Нікого з нас не вчили навчати в інший спосіб, ніж очно. Наше завдання сприяти ефективному поширенню позитивних практик. Оці кращі приклади, які за задумом мали з’явитись за результатами конкурсу, мають бути прикладом для інших. Створити колекцію робіт, до якої педагоги області можуть звернутися, це наше амбітне завдання на наступний рік. Деякі роботи викликали великі дискусії у членів конкурсної комісії та зумовили розуміння, що треба додавати нові номінації, і ми це зробимо наступного року. Ви здійснили прорив, насмілившись бути першими», – зазначила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова.
На наступний конкурс в Програмі розвитку освіти Львівщини закладуть відповідні кошти, а роботи педагогів формуватимуть у своєрідну базу, якою можна буде користуватись.