Сьогодні, 6 серпня, представники Львівської облдержадміністрації разом з представниками туристичного бізнесу області зустрілись, аби обговорити питання створення Туристичного кластеру Львівщини.
Ціль туристичного кластера полягає в тому, щоб збільшити туристичні потоки в регіон через об’єднання регіональної, місцевої влади та учасників туристичного ринку області.
Учасниками обговорення стали голова Львівської ОДА Максим Козицький, заступники Віталій Загайний та Олександр Кулепін, начальниця управління туризму та курортів Наталя Табака, а також представники туристичної галузі.
«Обласна влада готова буди надійним партнером для туристичного бізнесу. До прикладу, цьогоріч ми розпочали проєкт «Експедиція громад: фокус на туризм», де знайомимо туристів з новими туристичними маршрутами нашої області. Ми чітко розуміємо, що зараз найкращий час для об’єднання влади обласної та місцевої із туристичним бізнесом, аби акумулювати дії та ресурси задля спільної цілі – збільшити потік туристів та залучити більше інвестицій в розвиток галузі на Львівщині», – зауважив очільник області Максим Козицький.
Отже, серед основних завдань зустрічі виокремили наступні: здійснити маркетингові заходи та напрацювати механізми, щоб розв’язати проблемні питання галузі туризму, залучити фінансові ресурси для реалізації спільних проєктів.
Основними проблемами туристичної галузі Львівщини на сьогодні є:
- Відсутність, як комплексної маркетингової та комунікаційної політики, так і якісного інформаційного ресурсу для мандрівників;
- Брак натхненного фото- та відеоконтенту під час вибору локацій для відпочинку;
- Частковий брак мобільного зв’язку та Інтернету;
- Недостатньо розвинута логістика (транспортні сполучення);
- Брак кваліфікованих кадрів.
«Ніщо не здатне зупинити ідею, час якої настав. Весь подальший успіх розвитку Львівщини, як провідного туристичного регіону залежить від ефективності взаємодії між обласною владою, бізнесом та територіальними громадами. За результатами сьогоднішнього спілкування, оцінюю готовність приватного бізнесу до створення туристичного кластера Львівщини на 100 %», – наголосив Віталій Загайний.
Туристичний кластер – це один з інструментів, який має розв’язати ці проблеми, аби допомогти галузі туризму розвиватись. Сприяти цьому має також запропонований цифровий туристично-інформаційний центр (Е-ТІЦ), що розробили на підтримку проєкту.
Як пояснили в управління туризму та курортів, Е-ТІЦ дозволить людям створити власні туристичні маршрути. Адже вони отримають готові рішення для подорожей та матимуть змогу дізнатись про місця, де можна зупинитись, що варто подивитись, де перепочити тощо.
Отже, у підсумку дискусії, учасники заходу після обміну думок та пропозицій спільно підтвердили необхідність створення Туристичного кластеру на Львівщині.
Довідково:
У перекладі з англійської кластер («cluster») означає «група» або «скупчення». У прив’язці до туризму кластер означає, що на певній території країни зосереджено багато підприємств індустрії туризму. Ці підприємства взаємодіють між собою, щоб створити цікавий та якісний туристичний продукт. Групи підприємств спільно використовують туристичні ресурси, інфраструктуру, ринок праці та взаємодоповнюють один одного.